سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند گناوه توزیع شد

۱۶۰۰ بسته معیشتی به همت ستاد اجرایی فرمان امام راحل بین خانوار‌های کم درآمد و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان گناوه توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل اجرایی ستاد فرمان امام (ره) استان بوشهر گفت: در پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان با مشارکت خیرین و موسسه‌های خیریه دو برابر آنچه که پیش بینی شده بود، بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های کم برخوردار گناوه توزیع خواهد شد.

محمدحسن تقی‌زاده افزود: در قالب این رزمایش، یک میلیون بسته ارزاق در کشور توزیع شده که سهم استان بوشهر ۱۰ هزار بسته است.

او ادامه داد: برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استفاده از مشارکت‌های مردمی است و هر شهرستانی بتواند دراین زمینه بیشتر حضور داشته باشد، سهمیه بیشتری از این ستاد دریافت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


غلامرضا مهرجو فرماندار گناوه نیز گفت: مردم این شهرستان از بدو شیوع ویروس کرونا در کنار مسئولان به نیازمندان و آسیب دیدگان کمک کردند. بازاریان پارسال در ابتدای شیوع کرونا در حالی که در آستانه نوروز بودیم و بهترین زمان برای کسب و کار آنان بود، مغازه‌های خود را تعطیل و در کمک‌های مومنامه مشارکت کردند.

امام جمعه گناوه هم گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه در اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب از پارسال در کشور اجرایی شد که در این شهرستان نیز برنامه‌های متعددی برگزار شد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی بیان کرد: خیرین و بازاریان شهرستان کمک‌های بی نظیری به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در یک سال اخیر کردند.

او با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان امام برای توزیع کمک‌های مومنانه عنوان کرد: بسته‌های معیشتی پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان همزمان با سالروز بعثت حضرت محمد (ص) با تلاش گروه‌های جهادی میان نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.