سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطانی‌فر: برای پیگیری پرونده ویلموتس از وکلای بین المللی استفاده کرده ایم

وزیر ورزش و جوانان در خصوص پرونده سرمربی سابق تیم ملی فوتبال و حواشی آن توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در آخرین نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی در سال ۱۳۹۹ گفت: با وجود محدودیت‌های ناشی از کرونا و شرایط اقتصادی کنونی خوشبختانه چرخ ورزش کشور به خوبی می‌چرخد. این مهم حاصل همت مدیران فعال در این عرصه است.

او با بیان اینکه دوران پاندمی کرونا می‌توانست باعث تعطیلی تمامی رقابت‌های ورزشی شود، تصریح کرد: در این شرایط اگر رقابت‌های مختلف هم تعطیل می‌شد، انتقادی مطرح نبود.

او در بخش دیگری از صحبت های خود، آرامش، هماهنگی، همگرایی، همدلی و پرهیز از حاشیه را به عنوان یکی از سیاست‌های مهم وزارت ورزش و جوانان در چهار سال گذشته عنوان کرد و گفت: با نهادینه شدن آرامش در ورزش کشور کمتر شاهد حواشی و در نتیجه افزایش دستاورد‌ها بودیم.

سلطانی فر با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در رویداد‌های مهم ورزشی بیان کرد: افتتاح پروژه‌های ورزشی، بازدید از اماکن ورزشی در استان‌ها و برگزاری جلسات هم اندیشی بخشی دیگر از اقداماتی بود که انجام شد.

او در ادامه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال را یکی دیگر از مواردی دانست که در فضایی رقابتی، قانونی و عادلانه و بدون تنش در این دوره برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص پرونده ویلموتس هم گفت: برای پیگیری این پرونده تلاش کردیم به دور از جنجال و هیاهو از همه ظرفیت‌های حقوقی کشور استفاده کنیم، طوری که عالی‌ترین کارشناسان و وکلای بین المللی در دفتر معاون حقوقی رئیس جمهور بهترین مشورت‌ها را به تیم حقوقی فدراسیون فوتبال ارائه کردند.

او درخصوص برنامه‌های حمایتی وزارت ورزش و جوانان از ملی پوشان کشورمان اظهارداشت: تاکنون نگذاشته ایم مشکل خاصی برای قهرمانان رخ دهد. بطور مثال در بازدیدی که از فدراسیون کشتی داشتیم برای نخستین بار هیچ انتقادی وجود نداشت.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در جریان این بازدید تاکید کرد که تاکنون چنین آرامشی وجود نداشته و ملی پوشان بدون مشکل به تمرینات ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.