سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان:

استان اصفهان دوباره بارانی می‌شود

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش‌ باران و برف در استان اصفهان از بعد از ظهر امروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز با فعالیت سامانه ناپایدار افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید بسیاری از مناطق استان را در برمی گیرد.

او با بیان اینکه بارش‌ها در نواحی غرب و جنوبی از بعد از ظهر امروز آغاز می‌شود و با شدت کمتر سایر مناطق استان را تا روز شنبه فرا می‌گیرد، افزود: اوج بارش در مناطق غرب، شمال شرقی و جنوب استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود و در این مناطق بارش برف و باران، کولاک و احتمال رگبار و رعد و برق همراه با باد شدید وجود دارد.

هنرمند خاطرنشان کرد: شدت فعالیت این سامانه در مناطق مرکزی استان کمتر است و از شامگاه فردا جمعه در مناطق شمال و شمال شرق اصفهان مانند شهر‌های خوروبیابانک و اردستان بارش‌های خوبی را تا اواسط روز شنبه انتظار داریم.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دما تا فردا بین ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش و کمینه دما بین چهار تا شش درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت آینده بین ۱۷ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

هنرمند ابراز داشت: در این بازه بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه و چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.