سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکایت فارغ التحصیل بیکار آکسفورد از پدر و مادرش!

شکایت یک فارغ التحصیل بیکار دانشگاه آکسفورد از پدر و مادرش برای تامین هزینه های زندگی اش به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام عجیب یک فارغ التحصیل بیکار دانشگاه آکسفورد که با طرح شکایتی والدینش را به دادگاه کشاند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «فیاز صدیقی»، ۴۱ ساله با طرح این شکایت خواستار کمک هزینه مادام العمر از طرف والدینش شد. این مرد که به گفته خود کاملا به والدین ثروتمندش که در دبی هستند وابسته است مدعی شد حق دارد از آن‌ها به عنوان یک کودک بزرگسال آسیب پذیر تقاضای نگهداری و مراقب کند.

او که پیش‌تر در تعدادی از موسسات حقوقی کار می‌کرد استدلال کرد که عدم کمک مالی و محرومیت از پول از طرف والدینش، نقض حقوق بشر محسوب می‌شود. این مرد در سال ۲۰۱۸ با طرح یک شکایت سعی داشت تا دانشگاه آکسفورد را به دلیل آنچه او تدریس بد توصیف می‌کرد به پرداخت ۱ میلیون پوند خسارت محکوم کند.


بیشتر بخوانید


این دانش آموخته دانشگاه آکسفورد که از سال ۲۰۱۱ بیکار است در حال حاضر بدون پرداخت کرایه در خانه ۱ میلیون پوندی متعلق به مادرش «راکشاندا» ۶۹ ساله و پدرش «جاوید» ۷۱ ساله در مرکز لندن در نزدیکی هایدپارک زندگی می‌کند.

والدین این مرد به صورت هفتگی مبلغ ۴۰۰ یورو برای تامین هزینه‌های مخارج زندگی پسرشان به او کمک می‌کنند. با این حال والدین آقای صدیق می‌خواهند کمک مالی خود را به پسرشان که از نظر آن‌ها فردی «لجباز»، «طلبکار» و «چندش آور» است قطع کنند.

پرونده شکایت این مرد پس از رد شدن در دادگاه خانواده در سال گذشته، به دادگاه تجدیدنظر ارسال شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.