سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساعت کار مراکز تعویض پلاک افزایش یافت/چگونه اینترنتی نوبت تعویض پلاک بگیریم؟

رئیس پلیس راهور البرز از افزایش ساعت کار مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو در روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور البرز گفت: با تصمیم مسئولان پلیس راهور ناجا و در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شماره گذاری به متقاضیان و جلوگیری از ایجاد ازدحام و تراکم کاری در روز های پایانی سال، ساعت کاری مرکر تعویض پلاک استان افزایش می یابد.

رئیس پلیس راهور البرز بابیان این که ساعت پذیرش مراکزشماره گذاری و تعویض پلاک قزلحصار از 18 اسفند تا پایان سال، 3 ساعت افزایش خواهد یافت، افزود: ساعت فعالیت این مراکز در کلیه روز های هفته حتی پنج شنبه ها از ساعت 7 الی 17 خواهد بود.

سرهنگ شرق درخصوص تجمع صاحبان خودرو درمرکز تعویض پلاک، گفت: بعد از شیوع بیماری کرونا، نیروی انتظامی برای پیشگیری از انتقال این بیماری اقدام به تشکیل یک سامانه جامع آنلاین برای نوبت‌دهی به شهروندان در مراکز تعویض پلاک کرد و اکنون تمامی برنامه‌های زمان‌بندی برای تعویض پلاک فقط از طریق این سامانه انجام می شود.

اوافزود: مردم برای  رعایت حقوق شهروندی و پیشگیری از ویروس کرونا، فقط در ساعت اعلام شد ازطرف سامانه به مراکز تعویض پلاک مراجعه و از هرگونه تجمع غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.