سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۷ اسفند اختتامیه جشنواره ابوذر خراسان رضوی برگزار می‌شود

دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی گفت: آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با معرفی نفرات برگزیده ۲۷ اسفند در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی گفت: اگرچه پیش‌ از این قرار بود آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی هم‌زمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در مشهد برگزار شود، اما به دلیل حجم گسترده و تعداد زیاد آثار ارسالی این مهم به تأخیر افتاد.


 او با اشاره به ۲ روز تمدید مهلت ارسال آثار افزود: ارسال ارسالی به پنجمین دوره این جشنواره نسبت به ادوار گذشته، افزایش چشم گیری داشته است به‌طوری‌که شاهد حضور پررنگ خبرنگاران و فعالان رسانه و فضای مجازی از مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی بودیم.


بیشتر بخوانید


دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با تأکید بر اینکه به دلیل شرایط کرونایی در امر برگزاری آئین اختتامیه با محدودیت‌هایی به لحاظ پذیرش دعوت‌شدگان مواجه هستیم، بیان کرد: آئین معرفی برگزیدگان جشنواره ۲۷ اسفندماه با حضور میهمانان و مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود و جزئیات و نحوه دعوت نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام// م.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.