سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

در سایه امنیت می‌توانیم به زمینه‌های هرگونه رشد و توسعه بپردازیم

حجت الاسلام جلالی گفت: مشارکت مردم با پلیس امنیت پایدار جامعه را تضمین می‌کند و در سایه همین امنیت می‌توانیم به زمینه‌های رشد و توسعه بپردازیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان با قدردانی از تلاش‌های مجموعه انتظامی گفت: نقش پلیس در برقراری نظم و امنیت جامعه بسیار اثرگذار و مشارکت مردم با این نهاد ضامن امنیت پایدار جامعه است.

او بر مشارکت همگان با پلیس با رویکرد توسعه امنیت تاکید کرد و افزود: قطعا مردم فهیم و ولایت مدار دیار سردار دل‌ها قدردان خدمات پلیس در تامین امنیت و آرامش جامعه هستند چراکه در سایه همین امنیت آفرینی‌ها است که می‌توانیم به زمینه‌های رشد و توسعه استان بپردازیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما همواره و به خصوص طی این روز‌ها که به استقبال سال جدید می‌رویم شاهد حضور بی وقفه پلیس در معابر و اجرای یک سری طرح‌های انتظامی و ترافیکی هستیم که جا دارد بر همکاری عموم مردم و نهاد‌ها با خادمان امنیت مردم تاکید کنیم.

حجت الاسلام جلالی با تاکید بر حمایت همه جانبه نمایندگان مردم از تمام خادمان مردم به ویژه خادمان نظم و امنیت گفت: امیدواریم این زحمات بی وقفه پلیس که قطعا باعث افزایش رضایتمندی و آرامش شهروندان هستند در سایه همکاری خود مردم باعث کاهش برخی مسائل از جمله سوانح رانندگی نیز بشوند و این عزیزان نتیجه کار خود را با همان دعای خیر شهروندان مشاهده کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.