سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۴۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند لردگان

در آستانه عید بزرگ مبعث ۴۰ دستگاه تبلت میان دانش‌آموزان فاقد تجهیزات الکترونیکی تحت حمایت کمیته امداد در لردگان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، با حضور حسین بامیری نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی و حمیدرضا حیدری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان ۴۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند لردگان اهدا شد.

یوسف محمودی رئیس کمیته امداد لردگان اظهار داشت: در آستانه عید بزرگ مبعث ۴۰ دستگاه تبلت میان دانش‌آموزان فاقد تجهیزات الکترونیکی تحت حمایت این نهاد توزیع شد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه هزینه تهیه این تبلت‌ها ۱۲۰ میلیون تومان برآورده شده است افزود: این تجهیزات الکترونیکی با مشارکت انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان تحت حمایت این نهاد تهیه شده است.

محمودی با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی تاکنون نیز ۹۵ دستگاه تجهیزات الکترونیکی شامل تبلت، گوشی هوشمند و لپ‌تاپ نیز به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان اهدا شده است اضافه کرد: این تجهیزات الکترونیکی با بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و با اولویت دانش‌آموزان فاقد هرگونه تجهیزات توزیع شده است.

او ضمن تقدیر از مشارکت نیکوکاران و مؤسسات خیریه و تأمین تجهیزات و هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند گفت: اداره کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران در راستای توسعه عدالت آموزشی هستند. این کمک‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.