سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ثبت نام بیش از ۴۰ هزار داوطلب در انتخابات شورا‌های مازندران

پیش بینی می‌شود بیش از ۴۰ هزار نفر در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران نام نویسی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی بابایی کارنامی سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران در نشست آموزش و توجیهی اعضای هیات نظارت شهر‌های استان با پیش بینی نام نویسی بیش از ۴۰ نفر در این انتخابات گفت: با توجه به حجم بالای ثبت نام، بررسی پرونده‌ها هرچند سخت‌تر می‌شود، اما با دقت بررسی خواهد شد.

او با بیان اینکه در مازندران در کنار انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را نیز داریم افزود: در بررسی صلاحیت کاندیدا‌های شورای شهر و روستا، این دوره مراجع استعلام از ۴ مرجع به ۶ مرجع افزایش یافت و شورای نگهبان و سازمان اطلاعات سپاه نیز به خوبی نقش آفرین هستند.


بیشتر بخوانید
چهار روش برای نامنویسی داوطلبان شورا‌ها


سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران آراء مردم را حق‌الناس دانست و گفت: صیانت از آرای مردم وظیفه برگزار کنندگان انتخابات است.

جلسه آموزشی و توجیهی اعضای هیات نظارت شهرستان‌های مازندران به صورت ویدئو کنفرانسی از محل هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با شهرستان‌ها برگزار شد.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.