سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخراج بازاریاب‌های تپسی در آستانه‌ عید نوروز

شرکت تپسی در آستانه عید باستانی نوروز اقدام به اخراج بازاریاب‌های استخدامی کرده است.

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تپسی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران و البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌کند و این بازیاب ها در میدان‌های شهر شهروندان را برای ثبت‌نام راهنمایی می‌کنند.

متاسفانه شرکت تپسی در آستانه عید باستانی نوروز اقدام به اخراج این بازاریاب‌ها کرده، که این موضوع باعث گلایه نیروهای تپسی شده است.

متن شهروندخبرنگار:

باعرض سلام خدمت شما ما تو شرکت ناوگان تپسی کار می کنیم با شریط فوق العاده سخت با ساعت کاری ۱۲ساعته و کنار خیابون تو شریط سخت کرونا و آلودگی ۱۰۰درصدی مشغول بکار بودیم اما شرکت دقیقا ۱ هفته مونده به اخر سال اکثر بازاریاب های میدانیشو بی دلیل اخراج و حقوق۲ ماه و مزایای یک سال مارو نداد و مثل دسمال بیرونمون کزد وقتی از مدیر واحد امنیت شرکت تپسی اقای وحید چراغی پرسیدیم چرا این بلا رو در شب عیدی سرما آوردین با نهایت بی حرمتی و بی ادبی جواب دادن که خوب کاری کردیم آخرسال باید کلی پول مفت به شما می دادیم ندادیم . تو رو خدا یک کمکی به این جوانای که تو این شرکت به امید اخرسال کار کردن و زحمت کشیدن حقشون خورده شده تورو به خدا قسمتون می دهم پیگیری کنید .

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
شرکت تپسی واقعاحق وحقوق بازاریاب هارومیخوره من هم ۲سال کارکردم آخرسرنزدیک۱۰میلیون ومن پول منوخوردن الهی که به غذاب الهی دچاربشن
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
برو ازشون شکایت بکن