سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رانندگان از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع کولاک و یخبندان در آخر هفته، رانندگان از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ علی عبدی  رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: با توجه به اعلام هواشناسی، سامانه بارشی و سرد وارد کشور شده و احتمالا از اواخر روز پنجشنبه بر روی شرایط جوی استان گلستان اثرگذار خواهد بود.

رئیس پلیس راه گلستان با اشاره به احتمال بارش برف و وقوع یخبندان و کولاک در محور‌های کوهستانی و همچنین بارش‌های شدید در جاده‌های بین شهری، خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و حفظ فاصله مناسب با خودرو‌های دیگر در این شرایط امری ضروری بوده و از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می‌کند.

این مقام انتظامی با تاکید بر لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ برای تردد در محور‌های کوهستانی، بیان داشت: رانندگان تا حد امکان از سفر به ارتفاعات پرهیز کرده و در صورت ضرورت، قبل از تردد از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ عبدی از شهروندان خواست: همچون گذشته با خادمان خود در پلیس راه همکاری داشته و پلیس را در اجرای هر چه بهتر تامین نظم و امنیت یاری کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.