سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استانداری قم:

زباله‌گرد‌ی به دلیل منافع مالی درحال گسترش است

بهشتی گفت: نباید زباله‌گردی را به عنوان یک شغل به رسمیت شناخته و واحد‌های ضایعاتی را به مکان‌هایی مثل نواحی صنعتی منتقل کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: واحد‌های ضایعاتی درسطح شهر قم باید جمع آوری شده و کار تفکیک پسماند‌های خشک خانگی توسط پیمانکاران مشخص در سایت پسماند البرز انجام شود.

بهشتی با بیان اینکه متأسفانه واحد‌های ضایعاتی و به دنبال آن زباله‌گرد‌ها به دلیل منافع مالی درحال گسترش است، عنوان کرد: وجود واحد‌های ضایعاتی در تمام نقاط شهر، با طرح تفصیلی شهر قم به هیچ عنوان تطابق نداشته و باید جمع‌آوری شوند.

معاون عمرانی استانداری قم با بیان اینکه ما به دنبال تعطیل کردن مشاغل نیستیم، بیان کرد: کار‌ها و فعالیت‌های اقتصادی باید بر اساس روال قانونی و با حفظ بهداشت و سلامت عمومی جامعه بوده و به درستی ساماندهی شوند.

بهشتی در پایان تصریح کرد: فعالیت زباله‌گرد‌ها و برهم زدن سطل‌های زباله، علاوه بر تخریب محیط زیست و رهاکردن زباله‌ها در محیط، چهره شهر را نیز نازیبا کرده و کار جمع آوری پسماند‌ها را با اختلال مواجه می‌کند.

بر اساس اعلام مسئولان امر، درحال حاضر بیش از ۳۵۰ واحد ضایعاتی در سطح شهر قم فعالیت می‌کنند که معضلات متعدد بهداشتی و زیست محیطی را به دنبال داشته و موجب شکایت‌های گسترده مردمی نیز شده‌است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
آقای مسئول محترم هر چیزی راه حل علمی داره
اتفاقا مهمترین شغل تفکیک زباله البته به صورت علمی و از مبداء تولید است که همت و غیرت مسئولین مربوطه رو میطلبه وگر نه بشر در میان زباله هاش بیمار و نابود میشه
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
اینجوریه خودت هم میرفتی