سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه گام دوم انقلاب سندی راهبردی برای همگان

امام جمعه بافق گفت: بیانیه گام دوم یک سند راهبردی برای مسئولان، مردم و مبلغین اهل علم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه شهرستان بافق در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان، اهمیت جایگاه شورای فرهنگ عمومی را یادآور شد و گفت: ضرورت کار شورای فرهنگ عمومی یک کار تشکیلاتی منسجم در حوزه فرهنگی است تا بتوان به دنبال آن برای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برنامه ریزی کرد.

او با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند راهبردی برای مسئولان، مردم و مبلغین اهل علم است.

حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: برای رسیدن به غنای شورای فرهنگ عمومی باید سه اصل ضرورت استفاده از اندیشمندان، کار تشکیلاتی و بهره مندی از بیانیه گام دوم انقلاب را درنظر بگیریم.

امام جمعه بافق با اشاره به تشکیل کمیته‌های شش گانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، گفت: برای استفاده بهینه از شورای فرهنگ عمومی شش کمیته تخصصی با عناوین کمیته کسب زندگی اسلامی، کمیته فرهنگ شهر و شهروند، کمیته تربیت و پرورش، کمیته رسانه و فضای مجازی، کمیته رصد و پایش فرهنگی و در نهایت کمیته معنویت، اخلاق و مجامع ایمانی به شرح وظایف تنظیم شده است.

سید مهدی طلایی مقدم فرماندار شهرستان بافق ضمن تسلیت شهادت هفتمین امام شیعیان حضرت امام موسی کاظم (ع)، مباحث فرهنگی در حوزه‌های مختلف را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: شهرستان بافق در حال رشد و توسعه است که به این منظور باید فضای فرهنگی جامعه مدیریت شود.

او با اشاره به برخی از تجربیات دیگر شهرستان‌های استان در این زمینه، بیان داشت: اصالت و ریشه فرهنگ مردم دارالشجاعه بافق باید حفظ و مدیریت شود، این موضوع باید جدی گرفته شود تا دچار آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی نشویم.

در پایان دومین نشست شورای فرهنگ عمومی بافق که به میزبانی کتابخانه مرکزی یزد برگزار شد، آیت الله ناصری، امام جمعه یزد با اهدا لوح از اعضای شورای فرهنگ عمومی و فعالین قرآنی شهرستان بافق تجلیل کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.