سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از ساکت الهامی در دوئل با سایپا

تیم‌های نساجی مازندران و سایپا تهران از رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور فردا در قائم شهر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور از فردا آغاز می‌شود که در یکی از دیدار‌های فردا پنج‌شنبه ۲۱ اسفند۹۹، تیم نساجی مازندران از ساعت ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان سایپا تهران است.

داوری این بازی بر عهده حسین زمانی است و هادی طوسی و یوسف مغروری به عنوان کمک او را همراهی می‌کنند. داور چهارم این بازی محمدرضا مهرگان است و محمدرضا فلاح هم ناظر این دیدار خواهد بود.

نساجی که چند روز پیش برای سومین بار در این فصل، سرمربی انتخاب کرد فردا باید با ساکت الهامی به مصاف نارنجی پوشان سایپا برود.

جلالی کار نیمه تمام خود را رها کرد و به گفته خودش به تصمیمی که باشگاه گرفته احترام می‌گذارد تا نساجی بتواند نتیجه بگیرد.

جلالی در چند هفته‌ای که روی نیمکت تیم نساجی نشست تغییرات زیادی در سبک بازی و تاکتیک تیمش ایجاد کرد و بازیکنان جدید زمان می‌خواهند تا بتوانند خودشان را با تیم وفق دهند.

الهامی که پارسال با تراکتور قهرمان جام حذفی شد با نساجی هم می‌تواند شگفتی ساز رقابت‌های امسال حذفی شود و دل هواداران پرشور این تیم را شاد کند.

نساجی چهارشنبه هفته آینده در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هم میزبان سایپا است بنابراین بازی فردای دو تیم در جام حذفی از حساسیت‌های زیادی برخوردار است.

در مقابل شاگردان ابراهیم صادقی در سایپا می‌خواهند در جام حذفی خودشان را نشان دهند و انگیزه‌های زیادی برای بازی در قائم شهر دارند.

تیم‌های سرخپوشان ساری، شهدای بابلسر و رایکا بابل به عنوان نمایندگان مازندران، در مراحل اول و دوم جام حذفی با شکست مقابل حریفان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.