سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش لغو سفر، درخواست معاون سیاسی استاندار مرکزی

معاون سیاسی استاندار مرکزی با اشاره به وضعیت شکننده کرونا خواستار تشکیل پویش لغو سفر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی در جلسه امروز شورای اطلاع رسانی استان  با اشاره به وضعیت شکننده کرونا و اهمیت اطلاع رسانی در جامعه خواستار تشکیل  پویش لغو سفر شد.

اکرمی گفت: باید مردم را از قبل آگاهتر کرد و باید برنامه‌هایی تنظیم شود تا مردم رو سوق دهیم به سویی که از رفتن به سفر خود داری کنند که البته صدا و سیما با برنامه‌های موثر در این زمینه نقش به سزایی دارد.

او از صدا و سیما خواست در سال ۱۴۰۰ با یک برنامه مدون و موثر در بحث اطلاع رسانی با یک برنامه جامع و خوب در جهت آگاه سازی بیشتر مردم از بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر تلاش کند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: خطر کرونای جهش یافته هم جدی و هم نزدیک است و در این زمینه شورای اطلاع رسانی باید با اقدامات شایسته اطلاع رسانی کند.

او ادامه داد: البته بسته به شرایط آموزش هم در بحث اطلاع رسانی بسیار موثر است و لذا مجموعه‌ای از عوامل باید با مدیریت درست از پیک چهارم کرونا جلوگیری کنیم.

اکرمی تصریح کرد: فرهنگ سازی یکی دیگر از عوامل اطلاع رسانی است که صدا و سیما و مطبوعات نقش به سزایی در این زمینه دارد و صدا و سیما باید با برنامه‌های محتوایی در این زمینه تلاش کند.

او ادامه داد: اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مردم یکی از وظایف اصلی شورای اطلاع رسانی است و مجموعه‌ای از همه عوامل در این امر دخیل هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی همچنین خواستار تصمیم جمعی شد و گفت: باید همه مسئولین به یکدیگر کمک کنند تا در جهت رفع مشکلات مردم بتوانیم قدم برداریم و یک رنسانس اطلاع رسانی دقیق ایجاد شود و بدانند هر جا که مسئولین با یکدیگر همکاری نکنند مشکلات متوجه مردم میباشد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.