سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان قزوین:

حل مشکلات صنعتگران یکی از دغدغه‌های دستگاه قضایی است

دادستان قزوین گفت : یکی از دغدغه‌های دستگاه قضایی حل مشکلات صنعتگران است و فعالان این بخش باید بدانند که مسئولان تمام تلاش خود را برای پیگیری مسائل آن‌ها دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، قاسمی دادستان قزوین در اولین نشست عارضه‌ یابی صنایع استان با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های دستگاه قضایی حل مشکلات صنعتگران است، گفت: فعالان بخش صنعت و تولید باید بدانند که مسئولان تمام تلاش خود را برای پیگیری مسائل آن‌ها دارند و رسانه‌ای شدن این موضوعات می‌تواند باعث ایجاد انگیزه در بین سرمایه‌گذاران شود.

وی افزود: نباید تولیدکنندگان را در این شرایط حساس اقتصادی در انبوه مشکلات رها کرد و پس از آن انتظار اشتغال و تولید داشته باشیم، زیرا این انتظار درستی نیست و باید همه تلاش کنیم تا باری از دوش حوزه صنعت برداشته شود.

دادستان قزوین گفت: ما تلاش می‌کنیم در حیطه مسئولیت خود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی، مشکلات و موانع موجود را بر سر راه صنایع برطرف کرده و گره‌های موجود را باز کنیم.

دادستان قزوین بیان داشت: افرادی که در حوزه تولید وارد می‌شوند، باید به قوانین و مقررات بانکی، قضایی، حقوقی، بیمه‌ای و مالیاتی آگاه باشند، تا بتوانند نظرات جامعی را ارائه دهند و در شرایط مختلف تصمیمات درستی اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
صرفنظر از اینکه افراد قاضی و وکیل از رشته های انسانی هستند و اغلب افرادی که در این رشته ادامه تحصیل میدهند، فاقد استعداد و توان علمی میباشند که این موضوع خود پایه مشکلات قضایی را در صدور احکام ناعادلانه تقویت میکند