سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پولادگر: بهترین اقدام در این روزها، آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد است/ انصاریان دستی در کار خیر داشت

 رئیس فدراسیون تکواندو گفت: به عنوان یک خادم تکواندو از پویش نذر رهایی حمایت ویژه‌ای می‌کنم.

سید محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد عنوان کرد: مراسم خیلی خوبی به همت بسیج ورزش کشور و معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، یعنی پویش نذر رهایی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد به میزبانی فدراسیون هندبال برگزار شد. یکی از وظایفی که بر عهده همه ما و به ویژه به عنوان یک مسلمان است؛ ما نباید نسبت به مردمی که کنارمان زندگی می‌کنند و اتفاقاتی که در جامعه می‌افتند، بی تفاوت باشیم و باید به اندازه توانمان به مردم کمک کنیم.

او افزود: خیلی سخت است که شخصی به خاطر ۳ یا ۴ میلیون تومان در زندان باشد. پویش بسیار ارزشمندی بود و من هم به عنوان خادم تکواندوی کشور افتخار دارم با حضور خود در این مراسم کمک اندکی به این پویش ارزشمند داشته باشم تا این بندگان خدا شب عید را در کنار خانواده هایشان باشند. شاید زیباترین پویشی که می‌شد در این ایام برگزار شود، رهایی این زندانیان بود. قطعا دلگرمی دادن به این افراد نزد خداوند محفوظ است و خداوند خیر و برکت را نصیب این افراد می‌کند.

پولادگر در ادامه درباره امضای پیراهن مرحوم مهرداد میناوند و مرحوم علی انصاریان به نفع زندانیان اظهار کرد: خداوند این ۲ ورزشکار با اخلاق را رحمت کند. من دورادور آن‌ها را می‌شناختم و برخورد دوری با این قهرمانان داشتم. مخصوصا انصاریان در کار‌های خیرخواهانه فعال بود. اسم قهرمانان ما گاهی وقت‌ها در این مراسم‌ها مایه برکت است. وقتی پیراهن این قهرمانان تا این میزان ارزش دارد؛ به دلیل آن است که آن‌ها در دل مردم جای دارند و بهتر است اعتبار و آبرویشان را این چنین هزینه کنند. این فرصت در اختیار خیلی‌ها نیست و بسیار ارزشمند است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.