سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اپه ایران:

هدف اصلی تیم ملی، کسب سهمیه المپیک است

یعقوبیان گفت: با هدف شرکت در مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌شویم تا برای اولین‌بار سهمیه اسلحه اپه را بدست آوریم.

علی یعقوبیان سرمربی تیم ملی شمشیربازی اپه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اصفهان گفت: اردوی خیلی خوبی با ورزشکاران و مربیان تیم ملی در اصفهان داریم و برای مسابقات انتخابی المپیک که اریبهشت‌ماه در ازبکستان برگزار می‌شود آماده می‌شویم تا برای اولین‌بار سهمیه شمشیربازی در اسلحه اپه را برای ایران به‌دست آوریم.

او ادامه داد: بچه‌های تیم ملی از لحاظ روحی و فیزیکی در وضعیت بسیار عالی به‌سر می‌برند. اگر شرایط مهیا شود در فروردین‌ماه اردوی خارج از کشور نیز ترتیب می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اپه با اشاره به رقابت‌های ملی پیش‌رو گفت: مسابقات جام جهانی کازان روسیه را در پیش داریم و برای آمادگی در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد.

یعقوبیان تصریح کرد: تیم آماده‌ای داریم و همه با انگیزه کار می‌کنند، یک شمشیرباز را می‌توانیم برای مسابقات اعزام کنیم که باید بهترین بازیکن باشد؛ انتخابی تیم ملی نیز در فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.

او درباره شمشیربازان حاضر در اردو برای شرکت در مسابقات جهانی و انتخابی توضیح داد: محمد رضایی از پرافتخارترین شمشیربازان ایران است، یک محمد رضایی دیگر از پدیده‌های ایران به‌همراه دیگر شمشیربازان جوان و خوب در تیم هستند که هربازیکنی بدرخشد برای مسابقات گزینشی انتخاب می‌شود.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی در پایان با اشاره به بازیکنان اصفهانی حاضر در اردوی تیم ملی اظهار داشت: دو بازیکن اصلی اصفهانی داریم که در شرایط فوق‌العاده‌ای دارند، ضمن اینکه ۳ بازیکن جوان اصفهانی یعنی لله‌گانی، شهابی و باقری در کنار شمشیربازان در حال تمرین هستند آینده‌دار خواهند بود. اگر شرایط اجازه بدهد در اردو‌های بعدی از آن‌ها استفاده بیشتری می‌کنیم.

گفتنی‌است اردوی آماده‌سازی شمشیربازان تیم ملی در اصفهان روز شنبه آغاز شده و پنجشنبه به‌پایان می‌رسد.

 

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
عقاب
۱۱:۳۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
موفقیت شمشیربازان مهم است
علیتور
۱۱:۲۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
به امید کسب سهمیه
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
چه عالی