سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ مومنی مطرح کرد؛

افزایش تصادفات در روز‌های پایانی سال

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک در روز‌های پایانی سال توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: در هفته پایانی آخر سال شاهد افزایش تردد شهروندان و افزایش تردد خودرو‌ها به جهت خرید مایحتاج عید و نوروز و همچنین سرانجام رساندن امور اداری در سطح معابر شهر تهران هستیم.

سرهنگ مومنی بیان کرد: از یک طرف عجله و شتابی که شهروندان برای به سرانجام رساندن کار‌ها و امورات اداری در روز‌های پایانی سال دارند و از طرفی کاهش صبر و حوصله آنان در اثر ترافیک روز‌های پایانی وجود دارد که باعث شده ما شاهد افزایش تصادفات باشیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه باید اعلام کنیم که در پنج روز پایانی سال قبل ما روزی سه نفر از شهروندان را در اثر حوادث رانندگی از دست دادیم.

وی افزود: ۱۵ نفر در پنج روز پایانی سال گذشته به عنوان عابر پیاده و راننده موتورسیکلت در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات جان خود را از دست دادند، در حالیکه شهروندان برای جشن سال نو آماده می‌شدند خانواده‌هایی داغدار شدند.

مومنی ادامه داد: رانندگان موتورسیکلت به این نکته توجه داشته باشند که در صورت بروز تصادف جزیی و شکستن دست و یا پا و آسیب‌های جزیی فوت نمی‌کنند، ولی در صورتیکه از کلاه ایمنی استفاده نکنند احتمال آسیب‌های جدی به سر آن‌ها وارد می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.