سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت ورود مسافران به مازندران

تمامی مبادی ورودی مازندران امروز هم به روی مسافران بسته هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به تعطیلی روز پنج شنبه ۲۱ اسفند ماه و شرایط کرونایی مبادی ورودی به مازندران در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و استان‌های سمنان، گیلان و گلستان بسته است.

او با بیان اینکه رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند، افزود:افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند هم اعمال قانون شده و هم به مبدا بازگردانده می‌شوند.

مه گرفتگی در ارتفاعات جاده‌های چالوس و کیاسر

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محورهای هراز، سوادکوه، کندوان، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

او افزود: جاده کیاسر – سمنان و جاده چالوس محدوده، ولی آباد هم اکنون مه گرفته است و رانندگان با کاهش دید در تردد روبرو هستند.

او گفت: رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو مقابل، رانندگی با سرعت مطمئنه، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حرکت و بخصوص اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاک کن، از موارد بسیار مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی، محسوب می‌شود.

رییس پلیس راه مازندران به هشدار هواشناسی درباره بارش باران و برف در جاده‌های کوهستانی از بعدازظهر امروز اشاره کرد و افزود: احتمال سقوط بهمن، ریزش کوه و سنگ در این مسیر‌ها پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
قدسی
۱۵:۵۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
این قد نگین بسته بسته هس...چرا فقط جلوی مسافرتها گرفته میشه...برین صف مرغ و روغن رو درست کنین..اونجا کرونا نیس ..تو این صف ها...زورتون فقط ب سفر رسیده...هی فرت فرت جریمه بنویسین براتون کاسبی بشه
احمد
۱۵:۱۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
آنچه البته به جایی نمی رسد همین نیومدن ها هست، البته خود مازندرانی ها هم رعایت کنن و به ییلاقات سفر نکنن خیلی خوبه
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
هر روز میگن ممنوعه ما که چیزی ندیدیم