سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید ۱۹۶ میلیون تومانی زنجانی‌ها در طرح "زمستانه کتاب"

مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مجموع فروش ۱۱ کتابفروشی زنجان که در طرح زمستانه حضور داشتند ۱۹۶ میلیون تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمدخانی مدیرکل اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: طرح زمستانه کتاب از ۹ تا ۱۶ اسفندماه با مشارکت ۱۱ کتابفروشی از استان زنجان اجرایی شد که این آمار نسبت به طرح پائیزه امسال رشد قابل توجهی داشت.

او با اشاره به اینکه کتابفروشی فرهنگان زنجان، کتابکده فرهنگ، کتابفروشی آگورا، موسسه فرهنگی منهاج، شهر کتاب زنجان، دانشمندان کوچک ۱، دانشمندان کوچک ۲، پارسه کیدز و پاتوق کتاب زنجان از شهرستان زنجان در این طرح حضور داشتند، گفت: از شهرستان ابهر نیز کتابفروشی بهمن و حوض نیلی در طرح زمستانه کتاب مشارکت کردند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه یارانه خرید برای کتاب در این دوره هم ۲۰ درصد بود، گفت: مشارکت مردم در طرح زمستانه مطلوب بود.

احمدخانی ادامه داد: طبق آنچه در سامانه مطرح شده کل فروش ۱۱ کتابفروشی زنجان که در طرح زمستانه حضور داشتند یک میلیارد و ۹۶۲ میلیون و ۳۱۸ هزار ریال بوده است.

او با اشاره به اینکه در این طرح‌ها کتابفروشی‌ها می‌توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارت خانه دریافت کنند، افزود: این مبلغ یارانه نیز برای استان زنجان ۴۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال بوده است.

احمدخانی با اشاره به اینکه کتاب‌های آموزشی بیشترین فروش را داشته اند، گفت: کتابکده فرهنگ و پاتوق کتاب نیز از نظر ریالی بیشترین فروش را داشته‌اند.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.