سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز نام نویسی انتخابات شورا‌های شهر از امروز

نام نویسی داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر از امروز چهارشنبه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر‌ها از ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه تاریخ ۲۰/ اسفندماه/۱۳۹۹ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه تاریخ ۲۶/ اسفند ماه /۱۳۹۹ (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه دارد. 

بر اساس تبصره سه ماده ۳۰ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی، داوطلبان درهنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدورآن بیش از سه ماه نگذشته باشد را ارائه نمایند؛ لذا داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر‌ها با مراجعه به دفاتر خدمات قضائی، یا دفاتر پلیس ۱۰+ یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی (WWW.ADLIRAN.IR) نسبت به دریافت گواهی نداشتن سوء پیشینه اقدام و هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

با استناد به ماده ۳۲ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی، اشخاصی که به واسطه مقام وشغل خود ازداوطلب شدن برای شورا‌های اسلامی محرومند باید قبل از ثبت نام ازسمت خوداستعفا نمایند.

شهرداران، مدیران مناطق شهرداری و موسسات و شرکت‌های وابسته و دهیاران از عضویت در شورای اسلامی شهر و روستای محل خدمت محرومند، مگر آن که قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی در روز جمعه تاریخ ۲۸/خرداد/۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.