سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام داوطلبان شورا‌های شهر در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور

همزمان با سراسر کشور ثبت نام داوطلبان شورا‌های شهر در استان کرمانشاه از صبح امروز (چهارشنبه ۲۰ اسفند) آغاز شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان شورا‌های شهر تا ثبت نام داوطلبان شور‌اهای شهر در کرمانشاه آغاز شد۲۶ اسفند ادامه دارد، گفت : ثبت نام داوطلبان در ۳۵ شهر استان کرمانشاه انجام می‌شود.

او گفت : به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی سه روش برای ثبت نام داوطلبان شورا‌های شهر پیش بینی شده که یکی از آن‌ها انجام مرحله پیش ثبت نام از طریق برنامه‌ای که روی تلفن‌های همراه نصب می‌شود، است که از این طریق زمان مراجعه داوطلبان به فرمانداری‌ها مشخص می‌شود.

او روش دوم ثبت نام را مراجعه داوطلبان به پورتال وزارت کشور و استانداری عنوان کرد و افزود: روش سوم نیز از طریق دفاتر پیشخوان و کافی نت‌ها میسر می‌باشد و پس از این مرحله لازم است داوطلبان همراه با مدارک از جمله سوء پیشینه به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اخذ سوء پیشینه را برای داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر و روستا لازم دانست و ادامه داد: داوطلبانی که سابقه انگشت نگاری داشته اند می‌توانند با مراجعه به سامانه ثنا سوء پیشینه خود را دریافت کنند.

 بالایی گفت: ثبت نام داوطلبان شورا‌های روستا از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.