سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان شمالی خبر داد ؛

۷۴ پروژه سرمایه گذاری در لیست مجوز‌های بی نام خراسان شمالی

محمد علی شجاعی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان بر مواردی همچون حمایت از بخش خصوصی، الزام استفاده از مجوز‌های بی نام برای سرمایه گذاران تاکید کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد علی شجاعی در این شورا تنها راه نجات و پیشرفت استان را در گرو حمایت از بخش خصوصی دانست و افزود: مدیران باید با پهن کردن فرش قرمز برای تمام سرمایه گذاران از بخش خصوصی حمایت کنند.


بیشتر بخوانید 


او گفت : نگاه ما حمایت از بخش خصوصی است و نداشتن این نگاه عدم پیشرفت استان را در پی خواهد داشت.

شجاعی افزود : در هیچ جای دنیا دولت‌ها کشور را آباد نکردند بلکه بخش خصوصی موجب ایجاد اشتغال و درآمد شده است و اگر ما به سمت حمایت از بخش خصوصی نرویم آبادانی هم به سراغ ما نمی‌آید.

شجاعی افزود : ۷۴ پروژه متناسب با مزیت‌های نسبی و توجیه‌های فنی و اقتصادی و بدون هیچ مشکلی و با صادر شدن تمام موافقت نامه‌های اصولی بدون قید و شرط تا ۳۰ فروردین باید به دو زبان فارسی و انگلیسی در سامانه مرکز خدمات سرمایه گذاری و پرتال استانداری ثبت شود.

استاندار خراسان شمالی افزود:اطلاعات کامل پروژه‌ها در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرند که البته تمام پروژه‌های نیمه تمام بخش خصوصی و دولتی که قابلیت واگذاری دارند نیز به این لیست اضافه می‌شوند.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.