سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادکار برتر انتخابی تیم ملی: امیدوارم در المپیک نماینده ایران باشم

رضا اطری گفت: امیدوارم بتوانم دربازی‌های المپیک توکیو عضو تیم ملی باشم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق تصمیم کادر فنی رقابت انتخابی درون اردویی در وزن ۵۷ کیلوگرم برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو برگزار شد که رضا اطری توانست با نتیجه ۶ بر ۴ از سد رحمان عموزاد عبور کند تا به دوبنده تیم ملی نزدیک شود.

بر همین اساس رضا اطری درباره رقابت انتخابی تیم ملی اظهار داشت: به لطف خدا توانستم بار دیگر پیروز میدان شوم تا به دوبنده تیم ملی برسم و امیدوارم در بازی‌های المپیک نماینده ایران باشم.

وی تصریح کرد: مدت زیادی است که از اردو خارج نشده‌ام و تمرینات ما در قرنطینه کامل است. البته با توجه به اینکه حدود ۱۰۰ نفر در خانه کشتی هستند مسئولین حق‌دارند قوانین سختی را برای تردد اعمال کنند چراکه اگر خدایی نکرده یک نفر به ویروس کرونا مبتلا شود همه بیمار خواهند شد.

اطری در خاتمه بابیان اینکه رحمان عموزاد کشتی‌گیر بااستعدادی است خاطرنشان کرد: رحمان کشتی‌گیر خوبی است، اما وزن کم می‌کند، درحالی‌که در سن و سال او نباید وزن کم کرد. من تمرینات او را در وزن‌های بالاتر دیدم که کیفیت بسیار مطلوبی دارد و امیدوارم این کشتی‌گیر جوان و آینده دار در اوزان بالاتر بتواند برای کشورمان افتخارآفرین باشد.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.