سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه مستقیم میوه عید در بیش از ۴۰ کانکس در تبریز

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از عرضه مستقیم میوه شب عید در بیش از ۴۰ کانکس در سطح شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریزگفت: ۲۰ چادر از طریق این سازمان و ۲۰ چادر دیگر ازطریق شرکت تعاونی روستایی در ایام عید فعال خواهند بود که علاوه بر آن‌ها تلاش داریم بخش خصوصی را نیز پای کار بیاوریم.

اوافزود:سازمان میادین وظیفه نظارت و ساماندهی چندین میدان بزرگ میوه از جمله میادین میوه، تره بار، خشکبار و بازارچه‌های محلی را بر عهده دارد نزدیک به ۸۰۰ میوه غرفه در این مناطق را پوشش می‌دهد.

اوبا اشاره به احداث بازارچه انقلاب خاطرنشان کرد: از سال ۹۵ احداث این بازارچه آغاز و بنا به دلایلی راکد مانده بود که از سال ۹۷ عملیات اجرایی و تکمیل آن پیگیری و و زیرساخت‌های آن آغاز شده و در حال بهره‌برداری است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز تأکید کرد:اجباری شدن استفاده از ماسک، دستکش در سازمان میادین، ممانعت از ورود کامیون‌های میوه و سبزی در اسفند و فروردین گذشته، ضدعفونی غرفه‌ها، راه‌اندازی سیستم هوشمند ورود خودرو، فروش ماسک در میادین و بخشودگی اجاره بهای کانکس‌ها و کیوسک‌های داخل شهر به مبلغ یک میلیارد و نیم، از جمله اقدامات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در ایام کرونایی تبریز است.

محمدی اعلام داشت:اولویت سازمان میادین برای سال آینده، توسعه بازارچه‌های محلی در سطح شهر و ارائه خدمات مستمر به شهروندان است.

او بیان کرد: در کنار بازارچه‌های محلی، ۱۰ غرفه عرضه گوشت نیز در سطح شهر آغاز به کار می‌کنند که به کیوسک قرمز معروف هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.