سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان مسلح منزل در چنگال قانون

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اعضای باند ۳ نفره سارقان که با شیوه‌ای خاص اقدام به سرقت از منزل یکی از شهروندان کرده بودند، دستگیرشدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل با استفاده از سلاح سرد و گرم درمنطقه عظیمیه کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره جرائم جنائی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز  افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که یک باند ۳ نفره سارقان با زور و تهدید سلاح گرم و سرد وارد منزل یکی از شهروندان شده و لوازم با ارزشی از قبیل طلا، وجه نقد و لوازم منزل به ارزش ۳ میلیارد ریال کرده اند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی اعضای ۱۱ نفره یک باند حرفه‌ای سرقت که تحت تعقیب پلیس بودند شده و پس از شناسایی مخفیگاه آن‌ها در شهر‌های کرج، فردیس، شهریار و ملارد در چندین عملیات غافلگیرانه همه آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم و چندین قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان افزود: تحقیقات برای کشف سرقت‌های به وقوع پیوسته توسط این باند حرفه‌ای ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی  گفت: شهروندان عزیز به هیچ وجه درب منزل خود را به روی افراد ناشناس بازنکنند و حتما قبل باز کردن درب ساختمان به روی افراد ناشناس از هویت آن‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ر  .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.