سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی:

همه تحریم‌های اقتصادی باید یکجا برداشته شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خنثی سازی و لغو تحریم‌ها باید در چارچوب رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب پیگیری شود و تنها در این چارچوب پذیرفتنی است.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با جمعی از اعضای بسیج دانش آموزی گفت: خنثی سازی و لغو تحریم‌ها باید در چارچوب رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب پیگیری شود و تنها در این چارچوب پذیرفتنی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: با توجه به عهدشکنی آمریکا و اروپا، همه تحریم‌های اقتصادی باید یکجا برداشته شود و پس از راستی آزمایی و اطمینان از پایبندی آمریکا و اروپا به تعهدات خود، مذاکرات معنا خواهد داشت.

رضایی تاکید کرد:. تمام تحریم‌ها باید یکجا برداشته شود. مرحله‌ای کردن برداشتن تحریمها، هم طولانی است و هم قابل اطمینان نیست.

وی افزود: معتقد هستم که دولت باید با شکایت در مجامع حقوقی بین المللی، جبران خسارات ناشی از نقض عهد امریکا را مطالبه و پیگیری کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
اول تکلیفشاه دزدهای داخلی رامشخص کنید،با این دستگاهقضایی توسعهپذیر بههیچ کجا نمی رسیم.
شاهرخ
۰۱:۰۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
یکی به ایشون بگه یکم نفس بکش. من که از دیدنت خسته شدم ولی شما از صفحه گذاشتن خسته نمیشید. میدونم مهمونی در پیش رو دارین. برا ما هیچی نداشته باشه برا شما نون و آب و کباب داره
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
خود دولت - رییس جمهور - در گفتگویی در جلسه دولت بیان کردند که برخی ها اصرار به اخذ خسارت از آمریکا هستند ولی ایشان با بذل و بخشش و اختیار نا بجای خودش بیان کردند که دریافت خسارت ها باشد بعدا!!!!!!!!!!!!!1