سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خوزستان:

قانونگذاری به نفع مردم و مجریان طرح‌ها انجام شود

سلیمانی دشتکی گفت: قانون به نفع مجریان طرح ها، قانونگذار، سرمایه گذار تعریف و کمک شود گره از کار آن‌ها باز شود.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در شورای عالی تعاون استان گفت:  مشکلات مورد بررسی قرار گیرند اگه قابل رفع هستند مرتفع شوند و اگر ایراد دیگری دارند به گروه کارشناسی ارجاع شوند.

او بیان داشت: ان شاءالله پیگیری‌های لازم انجام می‌شود و  از سیستم اداری استان خوزستان تقاضا دارم بروکراسی را رها کنند و قوانین و آیین نامه‌ها اگر شفاف مشخص کردند موضوع انجام و اگر ابهامی هست آن به سود مردم حل شود.  

سلیمانی دشتکی افزود: قانون به نفع مجریان طرح ها، قانونگذار، سرمایه گذار تعریف و کمک شود گره از کار آن‌ها باز شود دولت و نظام در خدمت مردم است و اگر مردم نباشند ما هم نخواهیم بود و مدیران باید گره و مشکلات مردم را پیدا و برطرف کنند.

 استاندار خوزستان با بیان اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم، ادامه داد: مدیری که در لفظ کلام او نه باشد باید در مدیریتش شک کرد چراکه مدیر به معنای تدبیر و راهکار پیدا کردن و حل کردن مشکلات است و اگر خودش مانع و مشکل ساز باشد به نظام، دولت و مردم ظلم شد.

این مقام مسئول گفت: مسئولان در قوانین و مقررات و آیین نامه‌ها به دنبال مواردی باشند که گره از کار مردم باز می‌کند، معارض محلی و منتطقه‌ای باید حل و فصل شود و اگر پروژه‌ای طول کشید انگیزه کشی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ش اک ر
۰۴:۵۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
سلام خدارو حمد وسپاس برای تمام نعمتهایی که داده واقعن رهبرعزیزمان ودستگاهای زیر مجموع محترم تقدیر وسپاس گذاری میکنم که به این مسئله زود رسیدگی کردن خداشاهدحدف من تمام ایران سرای من است وخصوصن شهرهای که کنار مرز هستن بهشن رسیدی بشه این امر به نفع همی ملت است