سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹ بخوانید؛

برق دستبند بر دستان سارقان حرفه‌ای در خوزستان/ کالا‌های قاچاق به مقصد نرسیدند

حوادث امروز سه شنبه ۱۹ اسفندماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح این کلانشهر گفت: بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۷ اهواز با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیس به ۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف اهواز اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

پلمب واحد‌های صنفی متخلف در حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه بیان کرد: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی به منظور اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و برخورد با متخلفان، ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی به صورت محسوس و نامحسوس از ۳۶ واحد صنفی در شهرستان حمیدیه بازدید کردند.

او با اشاره به اینکه در این رابطه ۵ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه پلمب، ۴ واحد صنفی تعهد، ۵ واحد صنفی تذکر و ۴ واحد صنفی دیگر نیز اخطار صادر شد، اظهار داشت: طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف متخلف ادامه دارد و از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اعتراف سارقان منزل و اماکن عمومی در هویزه

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان‌خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن عمومی در شهرستان هویزه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی هویزه با انجام کار اطلاعاتی ۲ نفر اعضای باند سرقت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۰ فقره سرقت منزل و اماکن عمومی اعتراف کرده اند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند و تحقیقات جهت دستگیری سایر همدستان سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد.

پلمب ۵۰ واحد صنفی در بندر ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر بیان داشت: به دنبال شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از خطر ابتلا شهروندان به این بیماری، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان با هماهنگی قضائی و شبکه بهداشت، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف را اجرا کردند.

او با بیان اینکه در این طرح ۵۰ واحد صنفی به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا پلمب شدند، افزود: تلاش پلیس در کنار سایر ادارات و سازمان‌ها به منظور حفظ امنیت و سلامتی شهروندان تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا ادامه خواهد یافت.

محموله کالای قاچاق در شوشتر توقیف شد

سرهنگ یداله امیری جانشین انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: با هدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق و ارز و مقابله با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی حین کنترل محور‌های موصلاتی به ۲ دستگاه مینی بوس حامل کالای قاچاق را در محور مواصلاتی "نفت سفید _شوشتر" را شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودرو‌های مذکور اقلام زیادی از قبیل؛ ۵۴ دستگاه تلفن همراه، لوازم خانگی، ۴ دستگاه ماشین اصلاح، ۲۰ دستگاه ضبط خودرو، ابزارآلات صنعتی، لوازم الکتریکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، البسه زنانه، مردانه و بچگانه، قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند و ۱۴ نفر پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.