سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظلومی:

بوشهری‌ها از بازوان اصلی ورزش‌های کم بینایان و نابینایان کشور هستند

رئیس فدراسیون ورزش‌های کم بینایان و نابینایان گفت: هیات بوشهر یکی از بازوان اصلی فدراسیون است و قهرمانان زیاد‌ی از این استان ملی پوش هستند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس فدراسیون ورزش‌های کم بینایان ونابینایان در مجمع انتخابات هیات ورزش‌های کم بینایان و نابینایان استان بوشهر بیان کرد: هیات استان بوشهر یکی از بازوان اصلی فدراسیون است و با توجه به اینکه قهرمانان زیاد‌ی از بوشهر در رشته‌های مختلف عضو تیم‌های ملی هستند، فدراسیون نگاه ویژه ا‌ی به این استان دارد.

محمدرضا مظلومی بر فراهم کردن زیر ساخت مناسب برای ورزشکاران این رشته تاکید کرد و افزود: با توجه به ابلاغ وزیر ورزش و جوانان به مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کشور در بحث واگذاری اماکن ورزشی در قالب ماده ۸۸ به بخش خصوصی، مدیران کل مکلف شدند یکی از سالن‌ها و زمین‌های فوتبال را به هیات‌های ورزشی کم بینایان و نابینایان واگذار کنند.


بیشتر بخوانید


او از کسب دو سهمیه پاراالمییک توکیو در رشته‌ جودو و، چهار سهمیه  در رشته دو و میدانی خبر داد و عنوان کرد: مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی دو و میدانی کم بینایان و نابیانایان ۲۲ اسفند امسال در کیش برگزار می‌شود و سه سهمیه ورودی پاراالمپیک توکیو برای ورزشکاران دو و میدانی کار در این رقابت‌ها در نظر گرفته شده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های کم بینایان و نابینایان گفت: سال آینده مسابقات قهرمانی کشور در رده جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

مشکل کلاس‌بندی دو و میدانی‌کاران نابینا برطرف می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز هیات ورزش‌های کم بینایان و نابینایان را یکی از هیات‌های نشان آور استان برشمرد و افزود: تیم دوومیدانی کم بینایان و نابینایان این استان ۱۰ بار به نمایندگی از کشورمان در مسابقات بین المللی شرکت کرده و کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی در این رقابت‌ها نشان از اقتدار ورزشکاران استان در میدان‌های بین المللی دارد.

احمد بهروز یان فرد به مشکل به وجود آمده درخصوص کلاس‌بندی ملی‌پوشان دو و میدانی کم بینایان و نابینایان اشاره کرد و افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته با محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پاراالمپیک و در نشستی که هفته آینده با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های کم بینایان و نابیانیان و پزشک این فدراسیون برگزار خواهد شد، مشکلات این ورزشکاران برطرف خواهد شد.

او، بر فعال کردن هیات‌های شهرستانی، برگزاری کلاس‌های آموزشی مربی‌گری و داوری و جذب حامی مالی نیز تاکید کرد.

با رای اعضای مجمع ورزش‌های کم بینایان و نابینایان استان بوشهر، احمد مرادی به عنوان رئیس جدید این هیات به مدت چهار سال انتخاب شد.

همچنین از خدمات ۳۲ ساله محمد رضا ابراهیم زاده رئیس پیشین این هیات و مسعود احمدزاده سپرست این هیات قدردانی شد.

باحکم رئیس فدراسیون ورزش‌های کم بینایان و نابینایان، ابراهیم زاده به عنوان عضو هیات رئیسه این فدراسیون معرفی شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.