سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتوبوس حامل احشام قاچاق در دام پلیس گرفتار شد

فرمانده انتظامی سربیشه گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری ۱۰ رأس احشام قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی سربیشه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی شهرستان در قالب اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس ۱۰ رأس گوسفند قاچاق که فاقد مجوز دامپزشکی بود کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ کارگر بیان کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احشام، با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد.

انتهای پیام/ ر ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.