سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دشت آزادگان:

صبر و استقامت خانواده شهدا از معرفت مذهبی سرچشمه می‌گیرد

سیلاوی گفت: صبر و استقامت خانواده شهدا و ایثارگران نمونه بارز تدین و بر گرفته از معرفت والای مذهبی است.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در حاشیه مراسم تقدیر و تجلیل از ۴ خانواده شهید و ایثارگر در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به دلیل لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شرایط بحرانی کرونا، تجلیل از این خانواده‌ها به نمایندگی از ۴۷۶ خانواده شهدای والامقام دشت آزادگان انجام شد.

او بر نهادینه شدن دیدار با خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان در جامعه افزود: شهدای گرانقدر با جانفشانی، ایثار، از خودگذشتی و حماسه‌آفرینی جان خود را برای دفاع از خاک ایران اسلامی و محافظت از این نظام مقدس در تبق اخلاص گذاشتند و عزت، سربلندی، امنیت و آرامش را برای مردم فهیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند، به گونه‌ای که امنیت امروز ما مدیون افتخار آفرینی این لاله‌های گلگون کفن است.

سیلاوی صبر و استقامت خانواده شهدا و ایثارگران را نمونه بارز تدین و بر گرفته از معرفت والای مذهبی دانست و بیان داشت: هرگز شهدا و خانواده‌های گرانقدر آنها را نباید فراموش کنیم، بلکه باید همیشه قدردان ایثار و از خودگذشتی شهدا باشیم.

حجت الاسلام شرفی امام جمعه دشت آزادگان اظهار کرد: شهدا با فدا کردن جان خود از دین خدا و دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و ثمره این مجاهدت و فداکاری بالاترین مقام یعنی شهادت فی سبیل‌الله است و صاحبان اصلی این انقلاب فرزندان شهدا هستند.

براساس این گزارش؛ در مراسم تجلیل و تقدیر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دشت آزادگان، حمید سیلاوی فرماندار شهرستان، حجت الاسلام شرفی امام جمعه و مزرعه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دشت آزادگان حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.