سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال دانش آموزان از سفر مجازی راهیان نور/حضور ۳۵ هزار نفر در بستر شاد

مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه گلستان از استقبال دانش آموزان از سفر مجازی راهیان نور در بستر شاد خبر داد.

سرهنگ سید احمد سادات حسینی مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت:امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان و زائرین، همه اردو‌های راهیان نور به صورت مجازی برگزار شد.

او ادامه داد: افتتاحیه اردوی راهیان نور که از ۲۹ بهمن سال جاری در تپه نور الشهداء با حضور فرمانده سپاه نینوا و مدیر کل آموزش و پرورش و دعوت از راویان دفاع مقدس در سامانه شاد بصورت مجازی آغاز شد.

سرهنگ حسینی گفت:گزارش‌ها نشان از استقبال خوب از سامانه شاد در خصوص برگزاری مجازی راهیان نور را نشان می‌دهد.

او افزود: برنامه‌هایی مانند، راه اندازی کاروان نمادین راهیان نور در سطح شهرستان ها، غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهداء، سرکشی از خانواده‌های معظم شهداء جانبازان و ایثارگران، فضا سازی محیطی در شهرستان‌ها و نهضت کمک مومنانه فعالان در عرصه راهیان نور انجام شد.


هدف از برگزاری مجازی اردوی راهیان نور


سرهنگ سید احمد سادات حسینی گفت: هدف از برگزاری مجازی اردوی راهیان نور انتقال و ترویج فرهنگ ارزشمند جهاد و شهادت و ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و ایجاد موج همدلی، است.

او افزود:همچنین، امید و تقویت همبستگی و روحیه حماسی و عزت آفرینی در جامعه و نسل جوان که یادآوری حماسه‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس است شود.

علیخانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه نینوا نیز در این باره گفت: امسال ۳۵ هزار نفر در بستر شاد در اردوی مجازی راهیان نور شرکت کردند.

او ادامه داد: برنامه‌هایی مانند سرود خوانی دانش آموزان و بسیجیان، کلیپ، عکس بصورت مجازی در سامانه شاد پخش شد.

او با بیان اینکه از زائرین اردو‌های راهیان نور در سال‌های قبل نیز دعوت شد افزود: همچنین راویان ۸ سال دفاع مقدس، در این بستر خاطره گویی کردند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.