سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای ثبت نام داوطلبان حضور در فرمانداری الزامی نیست

فرماندار تفت گفت: لزومی بر حضور داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی برای ثبت نام یا تائید اطلاعات ثبت نام در فرمانداری نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی ستاد انتخابات کشور و با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن، نرم‌افزار دستکتاپی و حضور در دفاتر پیش‌خوان دولت در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده و برای تائید اطلاعات حضور در فرمانداری نیاز نیست.

علیرضا نوکار بر اساس اطلاعیه شماره ۶، ستاد انتخابات کشور ادامه داد: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰/۱۲/۱۳۹۹ آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۶/۱۲/۱۳۹۹ (به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه به تشریح نحوه ثبت نام داوطلبان در این دوره از انتخابات پرداخت و خاطرنشان کرد: از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری، از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری، از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) ازجمله راه‌های پیش‌بینی‌شده برای ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر است.

رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان تفت با اشاره به رعایت شیوه‌های بهداشتی تأکید کرد: داوطلبان حتی المقدور از طریق سامانه‌های معرفی شده و غیرحضوری ثبت نام خود را انجام دهند و نیازی به حضور در فرمانداری برای تائید اطلاعات نیست و پس از تائید اطلاعات از سوی عوامل ستاد انتخابات شهرستان پیامک تائید نهایی یا عدم تائید برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: از روز بیستم اسفندماه روند نام نویسی از داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر آغاز می‌شود و افرادی که ظرفیت و توان خدمت در شورا‌های اسلامی شهر را دارند در میدان خدمت حضور پیدا کنند تا با حضور نخبگان و فرهیختگان شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

شهرستان تفت دارای سه شهر تفت، نیر و بخ است و داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در این سه شهر از بیستم اسفندماه به مدت هفت روز امکان ثبت‌نام در این دوره از انتخابات را دارا هستند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.