سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ مشکلی در تامین کالا‌های اساسی در ایرانشهر وجود ندارد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: کالا‌هایی همچون گوشت قرمز، مرغ، شکر، میوه، برنج و روغن به اندازه کافی وارد این شهرستان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهرداد طاهری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: کالا‌هایی همچون گوشت قرمز، مرغ، شکر، میوه، برنج و روغن به اندازه کافی وارد این شهرستان شده و هیچ مشکلی در تامین کالا‌های اساسی وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه بازار ایرانشهر به دقت رصد و قیمت‌ها کاملا کنترل خواهد شد اظهارداشت: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده در صورت مواجه با هرگونه تخلف و افزایش قیمتی در سطح بازار برخورد جدی می‌شود.

او با تأکید بر اینکه در آستانه سال نو، گشت‌های بازرسی و نظارتی بازرسان این اداره با هدف کنترل بازار و حمایت از مصرف‌کنندگان تشدید شده است افزود: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، شکایات و گزارشات خود را با تلفن ۱۲۴ در اختیار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت قرار دهند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: هر گونه کالایی در هر محلی ذخیره و نگهداری شود اگر ثبت سامانه جامع انبار‌ها نباشد به عنوان کالای احتکار محسوب می‌شود و قطعا برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/گ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.