سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد؛

اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار به مرکز فنی‌حرفه‌ای تربت‌حیدریه

رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با توجه به موفقیت‌های مرکز فنی و حرفه‌ای تربت‌حیدریه، مبلغ یک میلیارد ریال برای تجهیز کارگاهی این مرکز اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اوسط هاشمی رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در سفر به تربت حیدریه گفت: با توجه به اینکه ساختمان کنونی فرسوده شده و در شان این شهر نمی‌باشد، مدیر مرکز مجاز به فروش این ساختمان و تامین هزینه‌های احداث ساختمان جدید در زمینی که پیشتر برای این منظور کلنگ زنی شده بود، است.

مرضیه پروان مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان تربت‌حیدریه گفت: بزرگترین کارخانه تولید سیستم‌های حفاظتی کشور اکنون در این شهرستان فعال است و مجوز آموزش فنی این تولیدات را در قالب مرکز جوار کارگاهی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور کسب کرده است.

اوافزود: مدیر مرکز همچنین متعهد شده افرادی را که در این مرکز آموزش می‌دهد را در کارخانه جذب کند.

مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای تربت حیدریه ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه این شهر قطب تولید زعفران کشور است، مرکز آموزش‌های تخصصی و مراحل سه گانه کاشت، داشت و برداشت، فرآوری، صادرات و گردشگری زعفران در این شهرستان افتتاح شد.

پروان بیان کرد: اختصاص ۱۰ دستگاه رایانه از دیگر نتایج ارزشمند سفر رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به تربت‌حیدریه است.


انتهای پیام/ا. غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.