سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات و اعلام شرایط مکان‌های اخذ رای در خنداب

فرماندار خنداب شرایط مکان‌های اخذ رای در این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  خزائی پور فرماندار شهرستان خنداب در جلسه شورای اداری این شهرستان با توضیح درباره انتخابات پیش رو گفت: باید مکان‌هایی برای اخذ رای در این شهرستان انتخاب شود که بار ترافیکی آن حداقل و رعایت دستورالمل‌های بهداشتی در آن بهتر صورت گیرد.

خزائی پور از مدیران شهرستان خنداب خواست وارد فضای سیاسی نامزد‌های انتخاباتی نشوند و افزود: این برای این است که بتوانیم با حفظ وحدت انتخابات را سالم برگزار کنیم.

شهرستان خنداب خرداد ماه ۱۴۰۰ همچون سایر نقاط کشور میزبان انتخابات همزمان ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهرو روستا خواهد بود.

فرماندان خنداب در ادامه جلسه شورای اداری به جولان ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در سطح این شهرستان اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص رعایت جدی‌تر دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

خزائی پور افزود: شرکت نکردن در مراسمات عزا و عروسی و دورهمی‌های خانوادگی، کنترل بازار روز‌ها از سوی شهرداران و دهیاران و نظارت جدی بر اصناف نکاتی است که در این زمینه باید به آن توجه شود.

او اضافه کرد: اگر در وضع نارنجی قرار بگیریم بر خلاف میل مجبور خواهیم بود برخی اصناف را تعطیل کنیم و اقدامات سختگیرانه تری انجام دهیم.

دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان خنداب با حضور اعضا در فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.