سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید محدودیت های کرونایی در نوروز

عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور، مسئولان باید به فکر تشدید محدودیت‌های کرونایی باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،کوروش افشین ‌پور عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور، ضمن قدردانی از  همکاری شهروندان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: در این میان افرادی  هستند که به هیچ توصیه‌ای توجه نمی‌کنند و بی‌توجهی همین افراد کافی است تا همه زحمات و تلاش ها  به هدر رود.

او، بیان کرد: مانند نوروز پارسال، امسال نیز ضرورت دارد که مردم برای حفظ جان خود، دوستان و نزدیکان و سایر هموطنان، از رفتن به هرگونه سفر و دید و بازدید خودداری کنند و به ویژه با توجه به شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا، فکر سفر را هم از سر بیرون کنند.

افشین پور، تصریح کرد: هرگونه کوتاهی و بی توجهی به محدودیت‌ها و  شیوه نامه های بهداشتی در این ایام می‌تواند شرایط را به شدت  بحرانی کند.

عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور، ادامه داد: در کنار توصیه‌هایی که به مردم می‌شود انتظار می رود  مردم  شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند که به طور یقین چنین است و از مسئولان نیز انتظار داریم در مقابل بی توجهی افرادی که به نظر می‌رسد سلامت دیگران برایشان اهمیتی ندارد با قاطعیت برخورد کنند و ضمن تشدید محدودیت‌ها، اجازه ندهند این افراد با جولان در جامعه، ویروس کرونا را به جان هموطنان بیاندازند.

او، افزود: ما نسبت به همکاری افراد جامعه و شهروندان اطمینان داریم و همواره قدردان آن ها بوده ایم و  انتظار می رود کسانی هم که تاکنون این بیماری را جدی نگرفته اند و نسبت به توصیه‌ها بی توجه بوده‌اند به خود بیایند و با همراهی آحاد جامعه کمک کنند  شر این ویروس منحوس از سر جامعه رفع شود.

افشین پور، اضافه کرد:  با توجه به اینکه مسئله حفظ جان شهروندان و کادر درمانی است، بنابراین با هیچ دلیل و بهانه‌ای نمی‌توان سفر و دید و بازدید نوروزی را توجیه کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.