سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف ۱۷ هزار موتورسیکلت توقیفی / پارکینگ‌های گلستان خالی شد

هادی هاشمیان گفت: موتورسیکلت‌های توقیفی در قالب طرح مصوب کارگروه حقوق شهروندی دادگستری که قرار بود تا پایان امسال پارکینگ‌های استان خالی شود، تعیین تکلیف شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: موتورسیکلت‌های توقیفی در قالب طرح مصوب کارگروه حقوق شهروندی دادگستری گلستان که قرار بود تا پایان امسال پارکینگ‌های استان خالی شود، تعیین تکلیف شدند.

او افزود: در قالب این طرح مالکان وسایل نقیله توقیفی با برخورداری از تخفیف، سه ماه فرصت داشتند برای ترخیص موتورسیکلت خود مراجعه کنند و اگر در مدت تعیین شده مراجعه نمی‌کردند موتورسیکلت توقیفی با قیمت کارشناسی در مزایده فروخته می‌شد.

او ادامه داد: با نظارت دادستان‌ها نزدیک به ۱۷ هزار موتورسیکلت که بیش از یکسال از توقیف آن‌ها گذشته بود و در فرصت تعیین شده هم مالکان برای ترخیص مراجعه نکردند پس از مزایده با قیمتی بالاتر از قیمت کارشناسی فروخته شد.

وی تاکید کرد: این موتورسیکلت‌ها به عنوان اسقاطی فروخته شده و خریداران حق برگشت آن به چرخه را ندارند، پلیس راهور هم این موتورسیکت‌ها را شماره گذاری نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: صاحبان موتورسیکلت‌های فروخته شده برای دریافت وجه آن با ارائه مدارک به واحد ترخیص راهور مراجعه کنند و محدوده زمانی برای مراجعه و دریافت پول وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: حضور طولانی مدت وسایل نقلیه توقیفی مانند موتورسیکلت و خودرو در پارکینگ‌ها هزینه‌های سنگین نگهداری و جرایم بیمه‌ای برای مالک دارد و به علت شرایط آب و هوایی به وسایل نقلیه خسارت وارد می‌کند.

انتهای پیام/فا/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.