سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم راه سازی و راهداری وحدت سیستان:

۲۷ هزار متر مکعب ماسه بادی از سطح راه‌های منطقه سیستان جمع‌آوری شد

نارویی گفت: امسال عملیات جمع‌آوری ماسه بادی در سطح ۲۷ هزار و ۷۲۰ مترمربع از نقاط ماسه گیر مسیر‌های ارتباطی حوزه سیستان، انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،نارویی سرپرست تیم راه سازی و راهداری وحدت سیستان گفت: امسال عملیات جمع‌آوری ماسه بادی در سطح ۲۷ هزار و ۷۲۰ مترمربع از نقاط ماسه گیر مسیر‌های ارتباطی حوزه سیستان، انجام شده است.

او افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌های منطقه سیستان توفان‌های سهمگینی است که معمولا با سرعت ۸۰ تا ۱۲۰ کیلومتر به حرکت در آمده و حجم عظیمی از ماسه و خاک را روانه شهر‌ها و روستا‌ها کرده و علاوه‌بر منازل مردم مسیر‌های ارتباطی را مملو از شن‌های روان می‌کند.

او افزود: به تعاقب این عملیات، حجمی معادل ۱۸ هزار و ۴۸۷ متر معکب ماسه بادی توسط ماشین آلات این تیم، بارگیری و با در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی به نقاط تعیین شده جهت دپوی مناسب، حمل شد.

سرپرست تیم راه سازی و راهداری وحدت سیستان تاکید کرد: با وجود ورزش باد شدید همراه با گرد و خاک در بسیاری از روز‌های سالجاری در منطقه سیستان، با تلاش شبانه روزی راهداران در ۱۱ ماهه امسال هیچ گونه انسداد ناشی از توفان در مسیر‌های ارتباطی گزارش نشده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.