سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرشتگان تاریخ ساز در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند + فیلم

زنان جانباز و خانواده زنان شهید چهارمحال و بختیاری در قالب کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز در شهرکرد تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همسران و مادران شهدا وجهه بی بدیلی از الگوی زن مسلمان و انقلابی را خلق کرده اند، تاریخ دفاع مقدس حکایت از شیر زنانی می‌کند که در میدان نبرد کم از مردان شجاعت هزینه نکردند.

چهارمحال و بختیاری طول سال‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ۱۶ شهید زن و ۴۲ زن ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


بیشتر بخوانید


امروز سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۹۹ زنان جانباز و خانواده زنان شهید چهارمحال و بختیاری در قالب کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز که به صورت ارتباط ویدئوکنفرانس برگزار شد، در شهرکرد تجلیل شدند.

در این آیین از اختر کیانپور، انیس گلمحمدی، پریوش صدری، عصمت کریمی، منیژه نوربخش، زینب شیخ سامانی و سیده پروین امینی از جمله جانبازان زن و خانواده شهدای استان تجلیل شد.

جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری در این آیین، عزت و اقتدار کشور را مرهون ایثارگری و از خودگذشتگی مردان و زنان این مرز و بوم دانست و اظهار داشت: باید همگان تلاش کنند تا این راه تداوم یابد و بر عزت و اقتدار کشور افزوده شود.

او افزود: پاسداشت مجاهدت‌ها و ایثارگری شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها از رسالت‌های مهم همگان است و باید در این حوزه اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته شود.

مردانی به نقش موثر زنان کشور در عرصه‌های مختلف کشور و سال‌های دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: زنان در موفقیت‌های کشور به اندازه مردان نقش‌آفرینی کرده‌اند و صحنه‌های ایثار و فداکاری زنان در جبهه‌های حق علیه باطل نمود بارز آن به شمار می‌رود.

همچنین در این برنامه همچنین از دو کتاب با عنوان‌های ایران‌دخت و گردان ذوالفقار و پنج نماهنگ مرتبط با ایثار و شهادت رونمایی شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.