سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرم شاهچراغ عزادار شهادت امام موسی کاظم (ع)

سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سالروز شهادت باب الحوائج امام موسی کاظم (ع) پدر بزرگوار حضرت شاهچراغ (ع) به سوگ نشست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام در سالروز شهادت باب الحوائج امام موسی کاظم (ع) مملو از حضور زائران، مجاوران و عاشقانی است که برای عرض تسلیت به این مکان روحانی آمده اند.

زائران حرم مطهر از نقاط مختلف به شیراز آمدند تا در این روز غمبار به ساحت مقدس امام زمان (عج) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) تسلیت بگویند و این گونه عشق و علاقه خود را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نشان دهند.

عزاداران به منظور پیشگیری از شیوع کرونا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) گرد هم آمده و با مرثیه سرایی، مداحی و عزاداری می‌کنند.

برگزاری مراسم سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام آقایی، امام جمعه مرودشت و مداحی سید مصطفی موسوی‌نژاد، بعد از نماز مغرب و عشاء در سالروز شهادت حضرت امام موسی الکاظم (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خواهد شد.

عصر امروز سه‌شنبه ۱۹ اسفندماه مراسم راهپیمایی با حضور خدام حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و هیئت‌های مذهبی و سوگواران باب‌الحوائج و با رعایت اصول بهداشتی در شیراز برگزار خواهد شد.

برنامه راهپیمایی از ساعت ۱۶ و از حرم مطهر سیدالکریم امامزاده ابراهیم (شاهزاده قاسم) آغاز و به مقصد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) انجام و پس از اقامه نماز مغرب و عشا، مراسم سوگواری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.