سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی آباد در چند قدمی کتابخانه دار شدن

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: کتابخانه عمومی استاد شهریار شهر چهارباغ، روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه، ساعت ۱۰ صبح افتتاح می‌شود.

هادی آشتیانی، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در آستانه مبعث رسول اکرم(ص) کتابخانه عمومی استاد شهریار شهر چهارباغ طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی، روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه، ساعت ۱۰ صبح افتتاح می شود.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی البرز  افزود: ساختمان این کتابخانه با متراژ بالغ بر ۶۲۰ مترمربع در دو طبقه، دارای بخش کودک، مرجع، سالن‌های مطالعه مجزا(برادران و خواهران) و سایر بخش‌های کتابخانه‌ای است که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر چهارباغ تکمیل و با تجهیز آن توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان آماده بهره‌برداری است.

آشتیانی گفت: ارتقاء سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی مستلزم برنامه ریزی درست برای توانمندسازی شهروندان و ترغیب جوانان و نوجوانان برای مشارکت در فعالیت‌های مختلف اجتماعی است.

گفتنی است، منطقه مهدی‌آباد از مناطق شهر چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ است که با وجود قریب به ۲۹ هزار نفر جمعیت، فاقد مرکز فرهنگی است و با توجه به نبود زیرساخت‌های مناسب، از مناطق محروم و کمتر برخوردار استان محسوب می‌شود. انتظار می‌رود افتتاح این کتابخانه، نطقه عطفی در ایجاد تحولات فرهنگی در این منطقه باشد.

انتهای پیام/ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.