سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های راهیان نور استان مرکزی مجازی اجرا می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از اجرای مجازی برنامه‌های راهیان نور خبر داد.

سرهنگ گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی  در گفت و  گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اعزام اردو‌های راهیان نور برگزار نخواهد شد، اما اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی به صورت آنلاین و با پخش مستند از طریق صدا و سیما و شبکه شاد در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ گودرزی افزود: این برنامه‌ها از ۲۳ اسفند تا ۲۶ اسفندماه در دو ساعت صبح‌ها از ساعت ۱۰ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۷ برای دانش آموزان از شبکه شاد اجرا خواهد شد.

او اضافه کرد: برنامه‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی فتح‌المبین، فکه، یادمان شهدای هویزه، طلاییه، پاسگاه زید خواهد بود و ۲۶ اسفند هم اختتامیه راهیان نور مجازی در منطقه علقمه برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه دستاورد‌های دفاع مقدس و تجدید با آرمان‌های امام و شهدا را از اهداف راهیان نور عنوان و بیان کرد: امسال با استفاده از فضای مجازی سعی در ترویج این فرهنگ داریم.

او اضافه کرد: به مناسبت روز ملی راهیان نور ده‌ها برنامه دیگر در سطح شهرستان‌های استان مرکزی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: گلباران قبور شهدا، برگزاری همایش خادمین شهدا، توزیع بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه میان افراد نیازمند از جمله این برنامه هاست.

او تاکید کرد: همچنین در ایام نوروز با همکاری صدا و سیما مستند‌های تهیه‌شده در مناطق جنوب از طریق شبکه استانی برای بینندگان پخش می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: سالیان گذشته در طول سال بیش از ۳۰ هزار نفر از اساتید، دانشجویان، دانش‌آموزان و آحاد مردم به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شدند.

۲۰ اسفند روز ملی راهیان نور است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.