سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هفتمین جشن گلباران نرگس در خوسف

هفتمین جشن گلباران نرگس در شهرستان خوسف برگزار و کمک های نقدی برای نیازمندان جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، محمدی، مدیرعامل خیریه مجتمع ابن حسام در حاشیه مراسم هفتمین جشن گلباران نرگس گفت: در این مراسم، ۷۰۰ بسته غذایی به مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

او با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون هفت هزار پُرس غذا و هزار عدد مواد ضدعفونی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: جشن گلباران نرگس طی سال‌های گذشته در شهر بیرجند برگزار می‌شد، اما امسال این جشن در خوسف برگزار شد تا از ظرفیت خیرین شهرستان بیشتر استفاده شود.

محمدی تصریح کرد:درآمد خیریه مجتمع ابن حسام خوسف در سال گذشته  ۶۰۰ میلیون ریال بوده است، گفت: این رقم به صورت بسته‌های غذایی بین بیش از ۲۰۰ خانوار توزیع شد.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل خیریه مجتمع ابن حسام با اشاره به اتحاد و همدلی بین مراکز نیکوکاری و خیریه ها بیان کرد: تمامی مراکز نیکوکاری و خیریه ها هدف مشترکی دارند لذا باید با اتحاد و همدلی مشکلات جامعه هدف کاهش یابد.

همچنین شماره حساب مردمی جهت واریز کمک‌های نقدی مجتمع ابن حسام ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۴۷۶۲۹۸۳ است و مردم می‌توانند از این طریق وجوه نقدی خود را در راستای کمک به اقشار آسیب دیده از محل بیماری کرونا و نیازمندان واریز کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.