سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

در سال ۹۹ جهش قیمت‌ها بیشتر از جهش تولید بود

فعال سیاسی اصولگرا نکاتی را درباره انتخابات ۱۴۰۰ یادآور شد.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دولت سیزدهم را دولتی مبتنی بر بیانیه گام دوم دانست و گفت: قطعا هر فردی در این دوره رئیس جمهور شود با توجه به مشکلاتی که کشور در این دوره با آن دست و پنجه نرم می‌کند باید بر روی ریل‌گذاری مقام معظم رهبری در موضوع گام دوم حرکت کند.

فعال اصولگرا با اشاره به یکی از بندهای این بیانیه مبنی بر لزوم دولت جوان و حزب اللهی گفت: در دنیا مفهوم جوان‌گرایی و حزب اللهی بودن را  تحت عنوان دولت‌های چابک می‌دانند؛ یعنی دولتی چابک ، قدرتمند و دولتی که قادر به حل مشکلات باشد. اگر قرار بر این باشد که یک دولت پیرسر کار بیاید که خودش تبدیل به یک مشکل برای نظام شود همان بهتر که سر کار نیاید.

او ادامه داد: علاوه بر این در حال حاضر هم سیاست‌های ما و هم برنامه ۵ ساله مجلس مشخص است و نیازی به برنامه نداریم و صرفا نیاز به اقدام عملی داریم. از همین رو باید مراقب بود تا برخی به این نام که ما خودمان برای تحقق گام دوم برنامه داریم وارد میدان نشوند.

کنعانی مقدم درباره شعار «جهش تولید» هم گفت: معتقدم که این شعار یک ضرورت بود و بسیاری هم در این مسیر حرکت کردند؛ اما جهش قیمت‌ها بر جهش تولید سبقت گرفت و اگر قرار باشد که همین شرایط تداوم یابد جهش تولید با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد، زیرا مردم دیگر قدرت خرید نخواهند داشت و اگر مردم قدرت خرید نداشته باشند، تولیدات بر سر دست تولید کننده باقی خواهد ماند که این خودش یک نکته منفی برای تولید کننده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محسن
۲۲:۲۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
سودسپرده بایدافزایش پیداکندتاقدرت خریدبالابرودواحتکارکم شود.
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
گرانی نیست پول ما ارزش نداره