سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه:

همه ما ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستیم

اندرزیان گفت: همه ما ملزم به رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و توصیه به این امر هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محمد اندرزیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه گفت: هر چند شیوع و گسترش ویروس کرونا اجتماعات معنوی ما را از حیث کمیت، تحت تأثیر قرار داده است، ولی همه ما باید تابع دستورات و تصمیمات ستاد ملی کرونا باشیم و از هر گونه اجتماع و برگزاری مراسم های که موجب شلوغی و ازدحام باشد، پرهیز کنیم.

او بیان داشت: همه ما ملزم به رعایت نکات بهداشتی و توصیه به این امر هستیم و به همین منظور هم مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند باید به توصیه‌هایی و تصمیماتی که از طرف ستاد ملی کرونا ایجاد و ابلاغ می‌شود، آن‌ها را سر لوحه کار خودمان قرار بدهیم.

حجت الاسلام اندرزیان افزود: با توجه به شیوع و گسترش این بیماری و وضیعت موجود در استان به همه روحانیان، ائمه جماعات مساجد، مسئولان هیئت‌های مذهبی و مدیران مراکز قرآنی توصیه می‌شود که از برگزاری هر گونه فعالیت فرهنگی خودداری کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایذه ادامه داد: از زحمات شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان و ستاد کرونای شهرستان، پزشکان، پرستاران و مراقبان سلامت جامعه که در این ایام تلاش وافری دارند و بسیجیان و روحانیت قدردانی و تشکر ویژه کنیم و بدانند که مساجد و ائمه جماعات همیاران شما در حوزه سلامت هستند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.