سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول کارگاه‌های تولید بتن آماده در بندر ماهشهر به حبس محکوم شد

مدیرکل استاندارد خوزستان از محکومیت مسئول کارگاه‌های تولید بتن آماده در بندر ماهشهر به جرم عرضه محصول بی کیفیت و فاقد پروانه استاندارد خبر داد.

رضا قیصی پور مدیرکل استاندارد استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران مجاز هستند به دستور سازمان به محل‌های تولید، بسته بندی، تمرکز، عرضه و فروش کالا‌ها و یا خدمات مشمول استاندارد اجباری وارد شوند و به بازرسی و نمونه برداری بپردازند.

او افزود: طی بازرسی‌های بعمل آمده از کارگاه‌های تولید بتن آماده در شهرستان بندر ماهشهر، ۲ کارگاه که اقدام به تولید و عرضه این محصول بدون اخذ پروانه استاندارد و کیفیت مطلوب می‌کردند را توقیف و مسئول کارگاه‌ها به مراجع قضایی معرفی شدو پس از طی مراحل قانونی از سوی دایره حقوقی این اداره کل، دادگاه آن‌ها را به ۲ سال حبس تعلیقی با رعایت حقوق مکتسبه و حق اعتراض محکوم کرد.

قیصی پور در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن ۱۵۱۷ و یا پایگاه اطلاع رسانی isiri.org در سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.