سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث مدرسه در بخش شعیبیه شوشتر

۲۰ مدرسه در مقطع دبستان و در روستا‌های فاقد کلاس درس در بخش شعیبیه شوشتر احداث شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،. علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان گفت: در سه سال اخیر و با همکاری بنیاد برکت ۲۰ مدرسه در مقطع دبستان و در روستا‌های فاقد کلاس درس در بخش شعیبیه شوشتر احداث شد.

او با بیان اینکه با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نیز ۲ باب مدرسه دخترانه در مقطع دبیرستان و دبستان در این بخش احداث می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر ۳۵ باب مدرسه در سطح خوزستان به همت گروه‌های جهادی در حال احداث است.

حسین پنبه دانه‌پور فرماندار شوشتر نیز گفت: طرح آب رسانی به هفت روستا با مشارکت آب و فاضلاب روستایی، فرمانداری و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در شعیبیه در حال اجرا است.

او افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده و با مشارکت دستگاه‌های مربوطه طرح آبرسانی به روستا‌های فاقد شبکه آبرسانی در بخش شعیبیه در چهار فاز طراحی و در حال اجرا است که با اجرای این طرح کلیه روستا‌های این بخش از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند.

 پنبه دانه‌پور بیان داشت: بازسازی مناطق سیل زده بخش شعیبیه به ویژه منازل، معابر، سیل بند‌ها و راه‌های روستایی در بیشتر مناطق انجام شده است و در دیگر مناطق باقی مانده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.